آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

فرشته ی ناز من

آوای عزیز من

1390/10/26 17:06
308 بازدید
اشتراک گذاری

گل من آوا تو را خدا به من هدیه داد از ان هدیه هایی که غافلگیر میشوی اصلا انتظار نداری و این هدیه واقعا زیبا با خودش شادی و هزار عشق و امید می آورد .

آوای من تو هم مثل خواهرت شیوا در یک ظهر زیبای پاییزی 6/7/90بدنیا امدی و زندگی ما را شیرین تر از گذشته کردی .عزیز دلم خیلی دوستت دارم و از خداوند مهربان برای این همه نعمت الهی و تولد تو سپاسگزارم  و بر درگاهش سجده می کنم که عزیزترین و مهربان ترین فرشته اش را برای من فرستاد .

دوستت دارم .ماچماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

dp
26 دی 90 21:59
سلام . اولین قهقهه بلند ملیسا : موضوع یادداشت جدید من هستش . ممنون میشم با حضور خودتون این حقیر رو سرافراز کنید و از طرفی هم با گذاشتن یه یادگاری تو قسمت نظرات ، ولو یک سلام ، روزهای خاطره انگیزی رو برای دخترم رقم بزنید . منتظر شما هستیم .